woensdag 11 februari 2015

Penvriendin

Ooit een penvriendin gehad? Dan weet je hoe leuk het is. Vroeger had ik veel penvriendinnen. Meisjes die ik op vakantie had ontmoet, vriendinnetjes die waren verhuisd en een tante die korte verhalen met me uitwisselde met leuke tekeningen.


In de zomer was ik nog deel van een snail mail groep. Dat was best leuk, maar de focus lag meer op de thema's en kleine cadeautjes dan op de inhoud. Net na de kerst zocht ik via een penpal website drie vrouwen uit om mee te gaan schrijven. Twee uit Australië en één uit Canada. Van die laatste kreeg ik deze week een antwoord. Zo leuk om geschreven post te krijgen! En het uitwisselen van ervaringen met iemand aan de andere kant van de wereld maakt het helemaal bijzonder.
Mocht je het ook leuk vinden om eens een brief van mij te ontvangen, dan laat gerust een reactie achter. 

Schrijf jij nog wel eens een brief naar iemand?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten