vrijdag 5 december 2014

Sinterklaassurprise

Vandaag ga ik de kerstboom zetten. Eigenlijk een dagje te vroeg, want dat mag natuurlijk niet op 5 december. Sinterklaas is niet mijn favoriete feest en wordt niet gevierd bij ons. Maar op mijn werk vierden we het wel. Gisteren. Met surprises, dat vind ik wel echt heel leuk met Sinterklaas. Geen wonder, want iedereen die wel eens op mijn blog komt weet dat ik dol ben op knutselen.

Iedere week komen op donderdag de meiden van groep 7 en 8 bij mij op de meidenclub. Gisteren kwamen ze met grote geheimzinnige dozen en zelfgemaakte gedichten.

Voor Shanaya, een meisje uit groep 8, maakte ik dit planbord. Ze had stiekem al laten vallen dat ze hoopte dat ik haar naam had getrokken en was erg blij met het resultaat. Ik hou ervan om iets te knutselen wat niet dezelfde dag nog in de vuilnisbak belandt. Van dit planbord, met magneetstrip, notitieblaadjes, notitieknijpers, een vakje voor je pen en een weekplanning met taakknijpers, kan ze nog een hele tijd plezier hebben.


Sanne maakte voor mij deze leuke sneeuwmannetjes van sokken. Zijn ze niet schattig? Als cadeautje kreeg ik er knutselmaterialen bij en een kerstster om zelf te versieren. Die zal ik laten zien zodra ik bedacht heb wat ik ermee ga doen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten