zondag 14 september 2014

Hoera!!! 100 berichten!

Dit is mijn honderdste bericht op deze blog!!!
Toen ik in maart nieuw leven in deze blog blies, schrapte ik een hoop uit het archief en verplaatste ik mijn favoriete berichten van mijn livejournal naar vanda(a)gboek. Zo hield ik alleen nog de berichten over die ik de moeite waard vond om nog eens terug te zien.

Hier de leukste, lekkerste en mooiste berichten uit het archief.

Kookboek
Mijn favoriete recept is deze paëlla met een twist.







Boek
Nog steeds kamp ik met een probleem. Ik kan de afleiding niet weerstaan als ik weet dat ik eigenlijk moet gaan schrijven. Zeker als ik een tijdje niet geschreven heb, is het moeilijk om er weer in te komen. In april schreef ik hierover in dit bericht: de afleiding weerstaan.



Tuinboek
Mijn favoriete bericht in deze rubriek ging over het bladluizenfeest in mijn tuin. 



Creaboek
Het is al weer twee jaar geleden dat ik deze rugtas maakte. Na dit bericht, kreeg ik meteen een bestelling van een kennis uit Portugal om er ook een voor haar te maken. Toen zorgde ik wel voor een grijze rits.








Vandaagboek
In deze rubriek kan ik niet anders dan onze trouwdag noemen. 

7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Superleuk om op terug te kijken, hè? :) Ik ga dadelijk eens uitgebreid de tijd nemen om je oude posts terug te lezen, daar is het tenslotte zondag voor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Leuk dat je de tijd wilt nemen voor mijn blog.

      Verwijderen
  2. Wat leuk! Ik zie je blog voor het eerst dus nu kan ik even rondkijken

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Dank je wel.

      Verwijderen
  3. Ik lees deze post nu vluchtig maar straks ga ik de linkjes volgen! Wat heb jij veel geschreven!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zo'n overzichtje uit je archief. En gefeliciteerd met je 100ste bericht :)

    BeantwoordenVerwijderen