maandag 11 augustus 2014

Back to school/work (deel 2)

Net nu ik een beetje ritme in het bloggen kreeg, moet ik weer aan het werk. Ik ga proberen om minstens 2 berichten per week te blijven plaatsen. Om ervoor te zorgen dat ik dat vol kan houden, heb ik alvast een paar reserve berichten klaar staan die niet zo tijd gebonden zijn. En zal er binnenkort een bericht van een gastblogger te lezen zijn!

Anderhalf jaar geleden maakte ik deze tas. In de tussentijd waren de witte bolletjes gaan pluizen en rafelen en heb ik ze eraf gehaald. Het bleef een leuke tas, al rolde de inhoud regelmatig over de bodem van de auto. In de vakantie maakte ik er een rits in en zette ik er een applicatie op, want zonder de witte bolletjes was hij wel wat saaier geworden. Zo kon ik vandaag goed voorbereid naar mijn werk.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten